måndag 22 april 2013

3 | Knappar


Jag älskar knappar! Speciellt knappar som ser ut som pärlor som de gråblå och 
pärlemorknapparna högst upp. De är så bra att använda som spännen när man gör armband, 
de är både praktiska och fina.


Dessa gråblå är väl härliga, lite annorlunda. Inköpa på Kupan i Östersund för 8 kronor, som hittat.
Jag kan inte låta bli att undra vilket sorts plagg de har suttit på. 


Dessa ska jag använda till armband, de är också köpta på Kupan i Östersund för den modesta
summan 5 kronor.


Dessa ska jag nog använda på min svarta linnekavaj, helt sonika byta ut
de knappar som redan sitter på den. 5 kronor på Kupan i Östersund.


De här knapparna ska också användas som spännen,. Dessa är köpta på Kupan i Mora
(som omväxling) för 10 kronor. 

Som ni förstår är Kupan (över hela landet) en guldgruva när det gäller knappar. Man får 
fina knappar till en bråkdel av vad det skulle ha kostat på en vanlig tygaffär. 
Dessutom stödjer man Röda Korset. Win win alltså. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar