onsdag 8 maj 2013

10 | Pinnarna kom till användning


En bit av en av de smalare grenarna har blivit örhängen som matchar till halsbandet GS. De är inte
riktigt klara än, löven måste stärkas (nu när jag tänker efter så hade det nog varit smart att stärka 
dem innan jag satte fäste dem i resten av hänget) och så måste den lilla pinnen alldeles 
nedanför kroken limmas fast på nåt snyggt sätt. 

Än så länge har jag bara gjort klart ett örhänge. För mig personligen spelar det ingen roll, 
jag gillar att ha bara ett stort örhänge i ena örat. Det kan bero på att jag (som ni ser) har så mycket skrot 
i öronen så att två stora blaffor väger över på överdrivet-skalan.  

Krokarna jag använder är naturligtvis nickelsäkra, just dessa är kopparfärgade. Jag hade en 
shopping spree på några pysselsidor på nätet häromdagen och köpte bland annat dessa örhängeskrokar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar